SAS-kampanje med reisekopling på Facebook

By on August 20, 2009 0 7 Views

Med temaet “Let destiny pick your destination. Let Facebook pick your travel partner.” oppfordres skandinaver til å være impulsive. Alle som deltar i konkurransen får snurre en globus som stopper på en tilfeldig destinasjon. Deretter snurrer det bilder på alle ens venner i Facebook, og på slump blir en av vennene valgt som reisepartner.

– Personen som deltar i denne konkurransen får sjansen til å vinne en reise for seg og den Facebook-utvalgte vennen til den aktuelle destinasjonen, forutsatt at de også kan beskrive en motivasjon for hvorfor akkurat de to kan tenke seg å reise sammen, sier salgs- og markedsdirektør Stein Bemer, i en pressemelding.

Alle Facebookmedlemmene kan bare delta i konkurransen kun en gang, men hver gang en ny venn spiller, så finnes sjansen for at man selv blir valgt ut på slump til å være dennes reisepartner.

Totalt kommer 100 Facebookmedlemmer til å vinne en reise for to.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *