Startskudd for GO

By on June 10, 2008 0 12 Views

– Hele ideen vår er å selge opplevelser sammen med fly og hotell til en pris folk flest har råd til, sier viseadministrerende direktør Børre Berglund i GO, i følge en pressemelding.
Vel 150 opplevelsesreiser til hele verden legges ut for salg mandag den 14. mai. Deretter vil en ny opplevelse legges ut hver eneste uke. I tillegg kan folk sette sammen egne opplevelsesreiser.
– Hos GO er selve opplevelsen målet. Mens reiselivsbransjen lenge har vært opptatt av reisemålet, rendyrker GO opplevelsen. Nå gleder vi oss til å tilby de opplevelsene folk drømmer om, ikke vet om, eller ikke tror det er mulig å få fatt i, sier administrerende direktør Morten Torp.
GO har som ambisjon å bli ledende på å gi skandinaver opplevelsesreiser og vil i løpet av de nærmeste årene også etablere seg i Sverige og Danmark. På torsdagens pressemøte gjentok den offensive nykommeren gang etter gang at de har fokuset på opplevlsen ved reisen.
På listen over de 150 reisetilbudene finner du det berømte okseløpet i Pamplona, den noe obskure tomatfestivalen i Valencia, anledning til å sykle etapper i Tour de France, shoppingtur til verdens største shoppingsenter, helikoptertur over New York, snøscootersafari på Finnmarksvidda, Hurtigruten med hundekjøring, fyrtårnferie på norskekysten, konserter med Prince, Rolling Stones og Rod Stewart, bestigning av Kilimanjaro, verdens flotteste togreise, bord på Jamie Olivers uhyre populære restaurant i London, Formel 1 i Budapest, sykkelsightseeing i Bangkok, Incatrail i Peru, tapastur til Madrid, golf i Sør-Afrika, en rekke strandopplevelser og en lang rekke andre tilbud.
Enestående for GO er enorme muligheten for distribusjon, og sjansen til å nå kundene. Foruten internettsider kan GO benytte seg av Reitangruppens mer enn 2000 skandinaviske utsalgssteder (7-Eleven, Narvesen, Pressbyrån, Rema 1000 og YX).
– Mens mange av de beste opplevelsene tidligere vært forbeholdt de få, tilbyr GO disse til en pris folk flest har råd til. Samtidig er det viktig for oss at det er enkelt å bestille de gode opplevelsene. Derfor vil vi finnes der folk er: På nett, telefon, butikker og kiosker, sier Torp.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *